Tuesday 25 September 2018

* ﻣﺮﻭﺟﮧ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ .... ﺍﮐﺎﺑﺮ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ * ﻗﺴﻂ *3




* ﻣﺮﻭﺟﮧ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ .... ﺍﮐﺎﺑﺮ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ *


====================
* ﺍﺯ ......... ﺭﺿﻮﺍﻥ ﺍﺣﻤﺪ ﻗﺎﺳﻤﯽ ﻣﻨﻮﺭﻭﺍ ﺷﺮﯾﻒ ﺳﻤﺴﺘﯽ ﭘﻮﺭ ﺑﮩﺎﺭ *
====================
* ﻗﺴﻂ *3
_________________________
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﻣﯿﺎﮞ ﻧﺪﻭﯼ ﮐﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺳﮯ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﮐﺎﻓﯽ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﺁﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻗﺴﻂ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﯽ ﭘﻮﺭﯼ ﺁﭖ ﮨﯽ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﻣﻌﻨﻮﻥ ﮨﻮﭼﮑﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﮐﯿﺎ ﮐﮩﯿﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺗﺤﺮﯾﺮﻭﮞ ﭘﮧ ﺟﺐ ﺟﺐ ﻧﮕﺎﮨﯿﮟ ﭘﮍﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻋﺒﺎﺭﺗﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﺁﻭﺍﺯ ﺩﯾﻨﮯ ﻟﮕﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﮑﮭﺮﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﺯﻟﻔﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻧﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﯿﮟ؟ ﻣﯿﺮﮮ ﺻﺎﻑ ﻭﺷﻔﺎﻑ ﻣﮑﮭﮍﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﺸﺶ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ؟ﺍﻭﺭ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﻣﻄﻠﺐ ﮐﺎ ﯾﮧ ﭘﯿﺮﺍﮔﺮﺍﻑ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ؟ﺗﻮ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺟﯽ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻟﭙﮏ ﮐﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﭼﻮﻡ ﻟﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻗﺴﺎﻁ ﮐﮯ ﮔﯿﺴﻮﺅﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﭨﺎﻧﮏ ﺩﻭﮞ . ﺗﺎﮐﮧ ﺑﻌﺪ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﺷﻮﺍﺭﯼ ﻧﮧ ﺭﮨﮯ
ﺗﻮ ﻟﯿﺠﯿﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺪﻭﯼ ﮐﯽ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﺗﺤﺮﯾﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﻈﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﭼﺎﺭ ﮐﯿﺠﺌﮯ . ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ﺍﻟﻔﺮﻗﺎﻥ ﮐﺎ ﻭﮨﯽ ﭘﭽﮭﻼ ﺷﻤﺎﺭﮦ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺪﻭﯼ ﮐﺎﺧﻮﺩ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ * ﮐﺒﮭﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﮨﻤﯿﮟ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺍﺱ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﻃﺒﻘﮧ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻟﮕﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮩﯽ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮐﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﯽ ﻃﺮﺯ . ﺩﯾﻦ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﯿﺎﺀ ﮐﮯﻟﺌﮯ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯ ﻭﺍﺳﻄﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﺮﺟﮕﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺳﺐ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ . ﺟﺐ ﺗﮏ ﺍﺱ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﭘﺮ ﺗﻘﺮﯾﺮ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺍﺳﯽ ﺧﺎﺹ ﮈﮬﻨﮓ ﭘﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮨﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﭘﺎﺑﻨﺪﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮔﺸﺖ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﻘﺮﺭﮦ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺳﮯ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮧ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺳﺎﺭﯼ ﺟﺪ ﻭ ﺟﮩﺪ ﺭﺍﺋﯿﮕﺎﮞ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﻮﮐﭽﮫ ﮨﻮﺍ ﺳﺐ ﻓﻀﻮﻝ ﮨﻮﺍ . ﯾﮧ ﺑﮯ ﺍﻋﺘﺪﺍﻟﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺭﻭﯾﮧ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺯﻋﻤﻞ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻗﮯ ﺍﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ..... ‏( ﺍﻟﻔﺮﻗﺎﻥ .1372 ﻣﻄﺎﺑﻖ 1953 ﺷﻤﺎﺭﮦ 20 ﺝ 3.4.5 ﺹ *(121
ﻏﻮﺭ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺪﻭﯼ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﺐ ﮐﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﻃﺒﻘﮧ ﮐﮯ ﻭﺟﻮﺩ ﺳﮯ ﭘﺮﺩﮦ ﮐﺐ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﮨﮯ؟ ﺁﺝ ﺳﮯ ﭨﮭﯿﮏ 67 ﺳﺎﻝ ﭘﮩﻠﮯ ....... ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﻟﯿﺎﺱ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺻﺮﻑ 9 ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﮨﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺪﻭﯼ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮨﮯﮐﮧ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻃﺒﻘﮧ ﺭﺍﮦ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ ﺳﮯ ﮬﭧ ﭼﮑﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﮐﻮ ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﺎ ...... ﺍﺏ ﺫﺭﺍ ﺳﻮﭼﺌﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍﺗﻨﯽ ﻣﺪﺕ ﭘﮩﻠﮯﮨﯽ ﺍﯾﮏ ﻃﺒﻘﮧ ﺑﮯ ﺍﻋﺘﺪﺍﻟﯽ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺭﺍﮦ ﺭﺍﺳﺖ ﺳﮯ ﮬﭧ ﮐﺮ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﮐﯽ ﮈﮔﺮ ﭘﮧ ﭼﻞ ﭘﮍﺍ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﺁﺝ ﮐﺎ ﺣﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﮔﺎ؟
ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺪﻭﯼ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺳﯽ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﮐﻮ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﺰﯾﺪ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ * ﺍﮔﺮ ﮨﻔﺘﮧ ﮐﺎ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺷﮩﺮ ﻟﮑﮭﻨﺆ ﮐﯽ ﻧﻮﭼﻨﺪﯼ ﺟﻤﻌﺮﺍﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﯾﮏ ﺭﺳﻢ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ . ﺭﺍﺕ ﮐﺎ ﻗﯿﺎﻡ ﺭﺕ ﺟﮕﺎ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺭﺳﻤﯽ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﭼِﻠِّﮯ ﺩﯾﻨﺎ ﺭﺳﻢ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﻣﺬﮬﺐ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺑﺪﻋﺖ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ . ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﺭﺑﺎﻧﯽ ﻣﺼﻠﺤﯿﻦ ﮐﺎ ﻓﺮﺽ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺭﺳﻮﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﻣﭩﺎﺋﯿﮟ . ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﭼﯿﺰﯾﮟ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻨﯽ ﻣﺼﻠﺤﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ . ﻟﯿﮑﻦ ﺁﮔﮯ ﭼﻞ ﮐﺮ ﻏﻠﻂ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻟﯿﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻭﺭﺳﻢ . ﺳﻨﺖ ﻭﺑﺪﻋﺖ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﺽ ﻭﻣﺒﺎﺡ ﻣﯿﮟ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮﻧﺎ ﺗﻔﻘﮧ ﻓﯽ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﮨﮯ ...‏( ﺍﻟﻔﺮﻗﺎﻥ . 1372 ﮪ ﺝ 20 ﺷﻤﺎﺭﮦ 3.4.5 . ﺹ *(121
ﻟﯿﺠﯿﮯ ﺍﺱ ﺑﮯ ﺍﻋﺘﺪﺍﻟﯽ ﮐﯽ ﻣﺰﯾﺪ ﻧﺸﺎﻧﺪﮨﯽ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺑﮯ ﺍﻋﺘﺪﺍﻟﯽ ﺻﺮﻑ ﻋﻤﻞ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﯽ ﺑﻠﮑﮧ ﻓﮩﻢ ﻭﺧﺮﺩ ﺍﻭﺭ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﯽ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﻋﻤﻠﯽ ﺑﮯ ﺍﻋﺘﺪﺍﻟﯽ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻔﺘﮧ ﮐﺎ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﻧﻮﭼﻨﺪﯼ ﺟﻤﻌﺮﺍﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺭﺳﻢ ﺑﻦ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ . ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺭَﺕ ﺟﮕﺎ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺭﺍﺕ ﮐﺎ ﻗﯿﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺷﺐ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﺗﮭﯽ . ﺟﺒﮑﮧ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﯼ ﺑﮕﺎﮌ ﯾﮧ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺍﺣﯿﺎﺀ ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﺻﺮﻑ ﻭﮨﯽ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﺎﺍﭘﻨﺎ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﮦ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﺐ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﻓﻀﻮﻝ ﻭ ﺑﮯﮐﺎﺭﺍﻭﺭ ﺩﯾﻦ ﺳﮯ ﮬﭩﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺳﻤﺠﮭﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ
ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺪﻭﯼ ﻧﮯ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﺻﺎﻑ ﺻﺎﻑ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﺟﮑﻞ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺍﺭﺩﻭ ﺧﻮﺍﮞ ﺳﮯ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺑﺎﻻ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﭘﮍﮬﻮﺍﻟﯿﺠﺌﮯ . ﻭﮦ ﯾﮩﯽ ﮐﮩﮯ ﮔﺎ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﮯ .... ﺍﮔﺮ .... ﺍﻭﺭ ..... ﻣﮕﺮ .... ﮐﮯ ﭘﺮﺩﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﯽ ﺩﻭﺭ ﮐﯽ ﻣﻨﻈﺮﮐﺸﯽ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺑﺪﻋﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ . ﭘﮭﺮ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﮐﻮ ﺍﯾﺴﮯ ﺣﺎﻻﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﭨﮫ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺟﻮ ﺗﻠﻘﯿﻦ ﮐﯽ ﮨﮯﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺎﺭﮔﺬﺍﺭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﯾﮧ ﺑﯿﺎﻥ . ﻣﯿﺮﺍ ﯾﮧ ﺍﻧﺪﺍﺯ . ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﯼ ﯾﮧ ﮐﻨﺎﺭﮦ ﮐﺸﯽ ﺩﺭﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﺳﯽ ﺑﺪﻋﺖ ﮐﯽ ﺑﯿﺦ ﮐﻨﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﻞ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﮐﯽ ﺭﺳﻤﯽ ﭼﻠﺖ ﭘﮭﺮﺕ . ﺭﺳﻤﯽ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻤﯽ ﺷﺐ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺻﻼﺡ ﭘﮧ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ .
ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﻠﮧ . 67 ﺳﺎﻝ ﭘﮩﻠﮯﺟﺲ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﮬﻔﺘﮧ ﻭﺍﺭﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﮏ ﻣﯿﻠﮧ ﺗﮭﺎ 67 ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﻣﯿﻠﮧ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ﺭﻭﭖ ﺩﮬﺎﺭ ﻟﯿﺎ ﮨﻮﮔﺎ؟ ﮐﭽﮫ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ . ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺍﺗﻨﯽ ﻣﺪﺕ ﭘﮩﻠﮯ ﮨﯽ ﻣﺮﻭﺟﮧ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺭﺍﮦ ﺑﺪﻋﺖ ﮐﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺑﻦ ﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺁﺝ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﮐﮯ ﮐﺲ ﺩﻟﺪﻝ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﮔﯽ؟ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ........ ﻝﮨٰﺬﺍ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﻋﻠﻤﺎﺀ . ﺟﻮ ﺁﺟﮑﻞ ﮐﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﯽ ﺑﮯ ﺍﻋﺘﺪﺍﻟﯿﻮﮞ ﭘﮧ ﺍﻧﮕﻠﯿﺎﮞ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ . ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﺪﻋﺘﯽ ﻣﺰﺍﺝ ﭘﮧ ﻗﺪﻏﻦ ﻟﮕﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﻤﺮﺑﺴﺘﮧ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺻﻼﺡ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﺮﻣﺤﺎﺫ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﭘﮧ ﮈﭨﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ . ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺑﻘﻮﻝ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺪﻭﯼ ﯾﮩﯽ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺭﺑﺎﻧﯿﯿﻦ ﮐﺎ ﻓﺮﯾﻀﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﻭﺑﺪﻋﺖ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺣﺪﻓﺎﺻﻞ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﺩﯾﻨﺎ ﮨﯽ ﻓﻘﮩﺎﺀ ﮐﺎ ﻃﺮﮦ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﮨﮯ
_________________________
ﺟﺎﺭﯼ
_________________________
23 ﺳﺘﻤﺒﺮ 2018 ﺀ 12 ﻣﺤﺮﻡ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ 1440 ﮪ

0 comments:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔